sobota, 26 października 2013

Kołnierzyk ze skóry

Zostało jedynie zamontować łańcuszek z zapięciem i kołnierzykowy naszyjnik jest REDY!


Nie zrobiłam zdjęcia tyłu, który jest podklejony zamszem w kolorze zbliżonym do frontu.

Czekam na mojego fotografa, bo się obija ostatnio pod względem zdjęć. Na swoją obronę ma to, ze kończy właśnie kolejny skórzany a'la kuferek i wtedy, mam nadzieję, zrobi dobre fotki i wyroby trafią do butiku :)

A tak dla odmiany pokażę wiklinowe wianuszki świąteczne, na jakie dziś miałam natchnienie i oczywiście zrealizowałam wizję od ręki.
Mały (około 10 cm średnicy):

większy (około 15 cm średnicy)


i największy (około 25 cm średnicy)


Wszystkie mają uszka do zawieszenia. Nie wyplatałam ich sama, ale za to sama ozdobiłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad :)