poniedziałek, 7 października 2013

Kopertówka "z pazurem"

Zrobiłam ją kilka dni temu.
Wierzch - skóra naturalna z naprasowanym "krokodylkiem", środek - dobrej jakości eko-skóra.
Brzegi obszyte syntetycznym rzemieniem, który dopełnia drapieżnego "look'u".


Łańcuszek, żeby można nosić na ramieniu. Można go schować i będzie w sam raz do ręki.



Swobodnie mieści A4.


A tu z bliska, żeby było widać lekki połysk złotawego kolorku ;)


Czekam na aktywację butiku na DaWanda. Weszłam dziś na forum, bo dość długo czekam. I się przeraziłam. To ogólnie jakiś joke chyba, ludzie czekają po 3 tygodnie na aktywację. Sprawdza się zdjęcia, czy na jasnym tle, czy mają logo, jakie produkty są w butiku umieszczone, no ocena surowa. A potem nikt nie sprawdza, co dalej. To po co taka selekcja na początku, skoro potem i tak każdy robi co chce? A nie lepiej sobie życie ułatwić Admini DaWandy i złagodzić rygory początkowe? Albo pilnować porządku cały czas. Zobaczymy, ile jeszcze będę czekać na odpowiedź, bo na aktywację zapewne jeszcze trochę poczekam...

1 komentarz:

  1. Prawdziwa rewelacja!!!! Genialna! Co do DaWandy, to ja na aktywację butiku czekałam kilka godzin, ale z tego co wiem kilka osób pisało,że zajmowało to około 3 tyg. czasu....

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)