czwartek, 13 lutego 2014

Skórzane etui na okularki i kolejne work in progres

Powstały wczoraj, sztuk dwie :) Kiedyś zrobiłam takie dla znajomej, ale nie obfociłam, teraz nadrabiam :)
Nie mają jeszcze zapięć i czekają na warstwę wykończeniową, ale podczas nabierania kształtów i schnięcia wyglądają tak:






W planach mam jeszcze takie, ale w szalonych kolorach - fiolet, żółty, zielony i jak dorwę barwnik to niebieski albo granat :)

W trakcie jest też okładka na standardowy zeszyt A5 90 kartek na specjalne zamówienie :) Ma być to prezent dla nastoletniego miłośnika rycerskich klimatów.

5 komentarzy:

  1. Pięknie ci ta skórka wychodzi. Nie wiem które mi się bardziej podoba, oba są urokliwe....;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam skórzane etui ,portfele,itp.
    Dziękuję za udział w mojej zabawie wyzwaniowej ,życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy! lubię zapach skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diriee! WYgrałaś u mnie konkurs "Walentynki w kratkę" napisz adres do wysyłki. kasiadiy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być! Już piszę! No nie spodziewałam się :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad :)